сряда, 11 ноември 2015 г.

Soul Talks

Лежим си с моята душа на пода на стаята и си говорим, или по-скоро аз й говоря, а тя се прави,че не ме слуша, но аз знам, че надава едно ухо на моето бърборене .. Знаеш ли ,викам й, чувствам се като затворена в кибритена кутийка, отвсякъде стени и от време на време се показва малко светлина, когато някой отвари кутийката, за да си вземе кибритена клечка. И въздухът не ми достига, задушавам се, въпреки че прозорецът е отворен и полъхва лек ветрец... Все едно съм затворник, не ме ли чуваш какво ти приказвам? – Взех да се чувствам като луда, уж диалог водим, а накрая си питам и си отговарям сама. – Затвор е това, казвам ти, едно тяло,една стая, един апартамент, един град ... като матрьошка сме подредени, все по-голяма и гротескна матрьошка, която се люлее ли, люлее, та чак започва да ми прилошава...     Но ето, един ден ще завали дъжд, ще намокри кибритената кутийка, и ще мога да я разкъсам и да изляза, после ще си обуя маратонките и ей така, без чадър, ще избягам, от апартамента, от града, от хората и щумотевицата, от колите, от снобарщината и клюките, от превзетите отношения, от фалша... От всичко ще избягам, ех, само да завали ...

(The picture of the matchbox is by Joseph Martinez) 


Йонг

п.с. Препубликувано от личния ми фейсбук профил.

Няма коментари:

Публикуване на коментар