неделя, 13 май 2012 г.

Мълчаливо упражнение

От много отдавна не съм писала. Може би фактът, че знам, че никой не ни чете, ме предразположи да се отпусна до толкова, че да не отделя и минутка на ден, за да помисля какво бих искала да кажа на хората. Няма значение дали в момента някой ни чете или не. Самото действие, ако го бях направила, щеше да окаже положително влияние и да насочи мислите ми към останалия свят. Може би някъде там, на другия край на света, някой щеше да улови желанието ми да се обичаме като братя и щеше да го предаде по най-простия начин - да заобича ближния си. Ето това е нещо, върху което мисля да работя от днес нататък. Всеки ден да мисля какво искам да предам на ближните си по цялото земно кълбо. Ще е една мълчалива молба за един по-светъл свят. 


                                                                                         

                                                                                                        М

Няма коментари:

Публикуване на коментар